MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sekretariat centrala - 75 76 19 431, 75 76 19 369e-mail: sekretariat@mzgk-karpacz.pl

Monitoring rozmów telefonicznych

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W ZWIĄZKU Z NAGRYWANIEM ROZMÓW TELEFONICZNYCH

W związku z prowadzoną rejestracją treści rozmów telefonicznych i związanym z tym przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że:

  1. Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. z siedzibą w Karpaczu („Spółka) jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku w związku z rejestracją treści rozmów telefonicznych. Dane kontaktowe: Karpacz (58-540), ul. Obrońców Pokoju 2a, e-mail: sekretariat@mzgk-karpacz.pl.
  2. Nagrywanie rozmów prowadzone jest w celu:
  • zapewnienia najwyższych standardów obsługi telefonicznej – podstawą przetwarzania jest zgoda wyrażona poprzez kontynuowanie połączenia,
  • podniesienia bezpieczeństwa, ochrony pracowników przed groźbami słownymi, obrony przed zarzutami o złej jakości obsługę, ustalenia faktycznego przebiegu rozmowy
    w sytuacjach spornych pomiędzy Spółką a realizującym połączenie telefoniczne, zapewnienia organizacji pracy umożliwiającej pełne wykorzystanie czasu pracy oraz właściwe użytkowanie udostępnionych pracownikowi narzędzi pracy, dochodzenie praw lub obrona przed roszczeniami – podstawą przetwarzania jest realizacja prawnie uzasadnionych interesów Spółki.
  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania połączenia telefonicznego.
  2. Dane osobowe w postaci nagrań rozmów będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  3. Nagrania rozmów będą przechowywane przez Spółkę nie dłużej niż przez 3 miesiące,
    a w przypadku, w którym zebrane dane stanowią dowód w postępowaniu lub Spółka powzięła wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, powyższy termin ulegnie przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie ww. okresu, dane osobowe podlegają zniszczeniu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.
  4. Dane osobowe nie będą wykorzystywane przez ADO do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany (czyli bez udziału człowieka), w tym do profilowania.
  5. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, osobie której dane dotyczą przysługuje prawo do przenoszenia danych oraz wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  6. Osobie, której dane dotyczą przysługują prawa:
  • dostępu do danych,
  • ich sprostowania – jeśli są nieprawidłowe lub niekompletne,
  • usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania (w określonych przypadkach),
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

W przypadkach, w których Spółka nie będzie w stanie zidentyfikować osoby, której dane dotyczą, w celu skorzystania z powyższych praw, będzie ona zobowiązana dostarczyć dodatkowe informacje pozwalające na identyfikację, w szczególności godzinę połączenia i numer telefonu, z którego dokonano połączenia.

  1. W przypadkach gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki, osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na szczególną sytuację.